Politica de retur - myOwn.ro

Politica de retur

Daca doresti sa returnezi sau sa inlocuiesti un produs, indiferent ce motiv ai avea, o poti face in conditiile prevazute de OUG 34/2014 referitoare la contractele incheiate la distanta. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la livrarea produsului. Formularul nu este obligatoriu, cererea de retur se poate trimite si prin email, la adresa contact[at]myown.ro. Poti alege fie returnarea contravalorii produsului, fie inlocuirea cu un alt produs.

In cazul in care doresti returnarea banilor te rugam sa introduci contul in format IBAN si iti vom returna contravaloarea produsului in cel mai scurt timp si in niciun caz mai tarziu de 14 zile de la data comunicarii deciziei de returnare a produsului. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele. De regula, returnam banii in maxim 3 zile lucratoare dupa ce produsul ajunge la noi.

Dupa completarea si transmiterea cererii de retur, vom trimite un curier la adresa dumneavaoastra pentru a recupera produsele. 

Returul este GRATUIT, in limita unui singur retrur/schimb aferent fiecarei comenzi. Incepand cu al doilea retur/schimb aferent unei comenzi se vor percepe taxe de transport in valoare de 30 lei pentru fiecare produs returnat.

Ne rezervam dreptul de a solicita plata taxelor de transport in cuantum de 30 de lei pentru fiecare produs returnat aferente returului/schimbului de produse pentru clientii cu un numar mare de retururi (mai mult de 3 returnari in ultimul an, procent mai mare de 50% produse returnate din numarul total de produse comandate, etc) fara o notificare prealabila. De asemenea, se va solicita clientului plata taxei de transport pentru retur in cazul in care livrarea initiala s-a facut printr-o metoda diferita de metoda standard (ex. livrare matinala, interval orar prestabilit, livrare internationala, livrare cu verificare, etc) sau daca returnarea s-a facut printr-un curier solicitat de catre client cu care societatea noastra nu are contract de colaborare.

In cazul in care, la primirea produsului, se constata lipsa ambalajelor, a umpluturii de hartie, a etichetelor sau a altor materiale care au insotit geanta, ne rezervam dreptul de a retine contravaloarea materialelor necesare readucerii produsului la starea initiala, in cuantum de maxim 25 lei.


Cum returnez un produs?

  1. Completeaza formularul de retur. Toate campurile din formular sunt obilgatorii. La transmiterea formularului, daca totul este in regula, vei primi confirmarea de inregistrare a cererii de retur. Daca exista erori, te rugam sa revii asupra formularului si sa il trimiti din nou.
  2. Ambaleaza produsul asa incat sa nu fie deteriorat pe perioada transportului. Poti folosi ambalajul in care l-ai primit sau orice altceva ce asigura protectie adecvata. In cazul in care produsul nu este bine ambalat, curierul nu va prelua returul. Daca produsul ajunge la noi deteriorat la transport, aceasta iti va fi inapoiat in starea in care l-am primit.  
  3. In maxim 3 zile lucratoare vom trimite curierul sa ridice produsul de la tine. Agentul va avea AWB cu adresa noastra deja tiparit, prin urmare nu este nevoie sa lipesti pe colet adresa de destinatie.
  4. In termen de maxim 14 zile de la transmiterea cererii de retur vei primi banii in contul indicat in cererea de retur. In cazul in care plata s-a facut cu cardul, banii se vor returna in contul atasat cardului respectiv. De cele mai multe ori, returnam banii in 1-2 zile lucratoare dupa ce primim produsul retur.


Conditii de returnare a produselor

Conform art.14(3) din OUG 34/2014, esti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. 

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

La predarea produsului catre firma de curierat te rugam sa il ambalezi in asa fel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului. 

Pentru produsele cu urme de uzura, purtate, zgariate sau care nu mai pot fi comercializate ca produs nou iti vom transmite prin email cuantumul din suma totala ce va fi retinut pentru diminuarea valorii produsului. Acest lucru va fi facut in maxim 2 zile de la primirea si inspectarea produsului. Daca nu esti de acord cu suma retinuta, produsul iti va fi inapoiat, pe cheltuiala ta.

Produsele expediate catre noi fara transmiterea in prealabil a deciziei de returnare, cele trimise cu ramburs sau produsele deteriorate la transport ca urmare a ambalarii necorespunzatoare vor fi returnate clientului, pe cheltuiala acestuia!

Produsele oferite cadou clientilor cu ocazia promotiilor ocazionale vor fi returnate in cazul returnarii comenzii, in caz contrar contravaloarea cadoului se va retine din suma rambursata. De asemenea, daca produsele au fost achizitionate in cadrul unei promotii, de exemplu "3+1 gratuit", "50% reducere la al doilea produs cumparat" sau "30% reducere la orice portofel achizitionat impreuna cu o geanta din piele", etc, daca in cazul returnarii unuia dintre produse conditia promotiei nu mai este indeplinita, se va recalcula pretul produselor pastrate la valoarea standard, fara a mai beneficia de promotia respectiva. 

Conform OUG 34/2014, sunt acceptate retururi numai din partea persoanelor fizice.


Schimbul de produse

Daca nu iti place produsul comandat il poti inlocui cu altul de aceeasi valoare sau de valoare diferita. Astfel, daca produsul nou este mai scump, diferenta se va achita la livrare iar daca produsul este mai ieftin, diferenta se va returna in cont. Tot ce trebuie sa faci este sa ne anunti despre intentia ta de a inlocui produsul completand formularul de retur/schimb sau printr-un email. Vom trimite curierul la tine sa ridice produsul, urmand ca de indata ce acesta ajunge la noi sa iti trimitem noul produs. 

Schimbul de produse este GRATUIT, in limita unui singur schimb pe comanda. Incepand cu al doilea schimb, costul de transport este de 30 lei pentru fiecare schimb.

' -->

Te rugam sa introduci adresa de e-mail si te vom anunta automat de indata ce produsul revine in stoc!

E-mail